نشست خبری مدیرکل آموزش و پروش استان یزد با خبرنگاران و اصحاب رسانه

گروه خبر :علیرضا نقلی :نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه با حضور مدیرکل آموزش و پروش استان یزد و محمدی رئیس تجهیزو نوسازی مدارس با حضور مسئولین آموزش و پرورش در سالن کنفرانس تالار فرهنگیان برگزار شد.

در ابتدای مراسم محمد کاظم رحیمی نژاد مدیر کل آموزش و پرش استان یزد روز معلم و مقام معلم را به خبرنگاران حاضر در مراسم تبریک گفت و در مورد ارتباط آموزش و پرورش نکاتی را گفت و انسان از جایی که می خواهد یک پیشرفت کامل در یک زمینه داشته باشد باید آموزش کامل در آن رشته پرورش خود را نسبت به آن تطبیق دهد . انسان یک موجود اجتماعی است و همه انسانها حیات به پدیده دانستن دارند موفقیت بیشتر باشد از تلاش و کوشش خوبی بهره مند است وی در ادامه افزود همان طوری که در اول مراسم گفتم مقام معلم نزدیک هستیم، معلم یک جایگاه والا و ارزشمند ی در اسلام دارد نقش یک معلم برای دانش آموزان یک نقش کاملا والایی است قطعا اگر شما نگاه کنید در اسلام به نقش معلم اشاره شده معلم یک نقش کامل متفاوت بین دانش آموزان داردپس از شما خبرنگاران می خواهم که با یک رسانه خوب و ایده آل بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: ما تا به حال 20 هزار نفر دانش آموز و 2200 آموزشگاه و 12 نوع مدرسه که فعالیت خود را در مسیر آموزش و پیشرفت دانش آموزان هستند با این را گفت اولیاء و مربیان در یک مسیر مختلفی برای دانش آموزان نقش دارند.

آنها هستند که می توانند دانش آموزان را در یک مسیر ارتقاء محوریجهت دهند. پس با محوریت انسان مداری و دین منشی این حرکت انجام شده با عقلانیت دین مداری میبینیم که مردم با ارزش دینی می توانند زیر ساختار های جامعه را پیشرفت کنند پس جامعه ما نیز الگو برداری با کشورهای دیگر هستند و از تمام خبرنگاران تشکر کرد.

محمدی رئیس تجهیز و نوسازی مدارس استان در این مراسم گفت : خوشبختانه خیرینی هستند که یزد دارالعباده را در سطح کشور نمایان کردند به هر حال ما 1200 خیر داریم که از اقشار مختلف ، خیرین زوج، شاهد، و ایثارگر و زرتشتیان و اشخاص حقیقی و حققی و ناشناس هستند ما برای تشکر از خیرین هر سال جشنواره ای میگیریم و از خیرین سازمان تجلیل به عمل می آوریم بعضی از خیرین هستند که خود با ما مشارکت می کنند مانند بانک ملت ، کشاورزی و کارخانجات و هیئت های مذهبی هستند پس این یک افتخار خوبی برای خیرین و برای نشر ما نیز است و از حاضرین در این مراسم تشکر کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا